• Duyurular
  • Bölgemiz Hakkında
  • Aidat Borcu Sorgulama
  • Online İşlemler
  • Üye Memnuniyet Anketi
  • Kurumsal E-Posta
English Russian Turkish Ukrainian
Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası
  • KURUMSAL
    Tarihçe
    Misyon- Vizyon, Politika ve Değerler, Swot Analizi
    Başkandan Mesaj
    Kurumsal Kimlik
    Yönetim Kurulu
    Meclis Üyeleri
    Komisyon ve Kurullar
    Organizasyon Şeması
    Odamız Personeli
    Mevzuat
    Stratejik Plan
    100.Yıl Kitabı
    İl Genç Girişimci Kurulu
    İl Kadın Girişimci Kurulu
    Akredite Oda
    Üyelik ve İştirakler
    Eski Yönetim Kurulu Başkanlarımız
    Etik Kuralları
    Faaliyet Raporları
    İhracat Destek Ofisi
    İş Planı
    Acil Durum Eylem Planı
    Kalite El Kitabı
  • HİZMETLERİMİZ
    Ticaret Sicil İşlemleri
    Oda Sicil İşlemleri
    Kapasite Raporları
    K Belgeleri
    Sigortacılık Levha Kaydı
    Faaliyet Belgesi
    Mersis
    Yerli Malı Belgesi
    Fiili Sarfiyat Belgesi
    Dolaşım Belgeleri
    İş Makinelerinin Tescili
    Onay Hizmetleri
    Çıraklık Sözleşmesi Onayı
    Kamu Kuruluşları İle İlgili Talep
    Oda Hizmet Standartları
    Rayiç Bedellerin Belirlenmesi
    Fatura Tasdik İşlemleri
    Türk Malı Belgesi
    Üye Kimlik Kartı
    Muhtelif Ekspertiz Raporu
    İmalatçı Belgesi
    Bağ-Kur İle İlgili İşlemler
    Anlaşmalı Kurumlar
    Üyelerimizin Kampanyaları
  • MESLEK KOMİTELERİ
    Meslek Komiteleri Nasıl Oluşur?
    1. Meslek Komitesi Üyeleri
    2. Meslek Komitesi Üyeleri
    3. Meslek Komitesi Üyeleri
    4. Meslek Komitesi Üyeleri
    5. Meslek Komitesi Üyeleri
    6. Meslek Komitesi Üyeleri
    7. Meslek Komitesi Üyeleri
    8. Meslek Komitesi Üyeleri
    9. Meslek Komitesi Üyeleri
    10. Meslek Komitesi Üyeleri
    11. Meslek Komitesi Üyeleri
    12. Meslek Komitesi Üyeleri
    13. Meslek Komitesi Üyeleri
  • PROJELER
    • PROJELERİMİZ

    PROJELERİMİZ Tümünü Gör

    ÇAYCUMA ZONGULDAK TARIMA DAYALI İHTİSAS(SERA) OSB

    11 Ocak 2021, 13:57

    ZONGULDAK MOBİLYA TİCARET MERKEZİ

    11 Ocak 2021, 13:59

    GİRİŞİM SANAYİ SİTESİ (BAKACAKKADI)

    11 Ocak 2021, 14:01

    GÖKÇEBEY OSB

    11 Ocak 2021, 14:02

    ORMAN DIŞI ÜRÜNLERİN TİCARİLEŞTİRİLMESİ/ DEFNE İŞLEME TESİSİ

    11 Ocak 2021, 14:02

    KÜLTÜR MANTARI ÜRETİM TESİSLERİ

    11 Ocak 2021, 14:03

    KÖMÜRE GİDEN DEMİR YOLU-TREN TURİZİMİ

    11 Ocak 2021, 14:03

    ÜZÜLMEZ KÜLTÜR VADİSİ PROJESİ

    11 Ocak 2021, 14:03

    JEOPARKLAŞMA ÇALIŞMASI

    11 Ocak 2021, 14:04

    MAKZON

    11 Ocak 2021, 14:04

    SU ÜRÜNLERİ ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ

    11 Ocak 2021, 14:04

    (BAKAP)BATI KARADENİZ PROJESİ

    11 Ocak 2021, 14:05

  • BİLGİ MERKEZİ
    Destekler
    Ekonomi Bültenleri
    İhale İlanları
    İhracat Teşvikleri
    İhracatçı Üye Listesi
    İstatistikler
    İş Birliği Teklifleri
    Basın Bültenleri
    Teşvik ve Yatırımlar
    Mali Takvim
    Tim-İhracat Rehberi
    Yararlı Bağlantılar
    Fiyat Endeksleri
    KOBİ'lere Yönelik Uyum Geliştirme Kılavuzu
    Sanal Ticaret Akademisi
    Elçilik ve Konsolosluklar
    Ülke Para Birimleri
    Trafik ve Alan Kodları
    Uluslararası Saat Farkları
    Kolay İhracat
  • BİLGİ EDİNME
    Bilgi Edinme Kanunu
    Tüzel Kişi Başvuruları
    Gerçek Kişi Başvuruları
    Banka Hesaplarımız
    KVKK
    Üyelik Avantajları
    Fuar Takvimi
    Oryantasyon Dökümanı
  • BİZE ULAŞIN
Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası

Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası

  • KURUMSAL
    • Tarihçe
    • Misyon- Vizyon, Politika ve Değerler, Swot Analizi
    • Başkandan Mesaj
    • Kurumsal Kimlik
    • Yönetim Kurulu
    • Meclis Üyeleri
    • Komisyon ve Kurullar
    • Organizasyon Şeması
    • Odamız Personeli
    • Mevzuat
    • Stratejik Plan
    • 100.Yıl Kitabı
    • İl Genç Girişimci Kurulu
    • İl Kadın Girişimci Kurulu
    • Akredite Oda
    • Üyelik ve İştirakler
    • Eski Yönetim Kurulu Başkanlarımız
    • Etik Kuralları
    • Faaliyet Raporları
    • İhracat Destek Ofisi
    • İş Planı
    • Acil Durum Eylem Planı
    • Kalite El Kitabı
  • HİZMETLERİMİZ
    • Ticaret Sicil İşlemleri
    • Oda Sicil İşlemleri
    • Kapasite Raporları
    • K Belgeleri
    • Sigortacılık Levha Kaydı
    • Faaliyet Belgesi
    • Mersis
    • Yerli Malı Belgesi
    • Fiili Sarfiyat Belgesi
    • Dolaşım Belgeleri
    • İş Makinelerinin Tescili
    • Onay Hizmetleri
    • Çıraklık Sözleşmesi Onayı
    • Kamu Kuruluşları İle İlgili Talep
    • Oda Hizmet Standartları
    • Rayiç Bedellerin Belirlenmesi
    • Fatura Tasdik İşlemleri
    • Türk Malı Belgesi
    • Üye Kimlik Kartı
    • Muhtelif Ekspertiz Raporu
    • İmalatçı Belgesi
    • Bağ-Kur İle İlgili İşlemler
    • Anlaşmalı Kurumlar
    • Üyelerimizin Kampanyaları
  • MESLEK KOMİTELERİ
    • Meslek Komiteleri Nasıl Oluşur?
    • 1. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 2. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 3. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 4. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 5. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 6. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 7. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 8. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 9. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 10. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 11. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 12. Meslek Komitesi Üyeleri
    • 13. Meslek Komitesi Üyeleri
  • PROJELER
  • BİLGİ MERKEZİ
    • Destekler
    • Ekonomi Bültenleri
    • İhale İlanları
    • İhracat Teşvikleri
    • İhracatçı Üye Listesi
    • İstatistikler
    • İş Birliği Teklifleri
    • Basın Bültenleri
    • Teşvik ve Yatırımlar
    • Mali Takvim
    • Tim-İhracat Rehberi
    • Yararlı Bağlantılar
    • Fiyat Endeksleri
    • KOBİ'lere Yönelik Uyum Geliştirme Kılavuzu
    • Sanal Ticaret Akademisi
    • Elçilik ve Konsolosluklar
    • Ülke Para Birimleri
    • Trafik ve Alan Kodları
    • Uluslararası Saat Farkları
    • Kolay İhracat
  • BİLGİ EDİNME
    • Bilgi Edinme Kanunu
    • Tüzel Kişi Başvuruları
    • Gerçek Kişi Başvuruları
    • Banka Hesaplarımız
    • KVKK
    • Üyelik Avantajları
    • Fuar Takvimi
    • Oryantasyon Dökümanı
  • BİZE ULAŞIN
Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Yazı İşleri Müdürlüğü
Geri

KOLAY MENU

  • Haberler
  • Online İşlemler
  • Etkinlik Takvimi
  • Fotoğraf Galerisi
  • Video Galeri
  • İletişim Formu

SOSYAL MEDYA

ETKİNLİKLER
Tüm Etkinlikler

Yazı İşleri Müdürlüğü 22 Ocak 2020, 13:22

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

a) Belediye Meclisi

1.Belediye Meclisinde görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nden çıkması gereken teklifler için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Meclisinde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Yazı işleri Müdürlüğü ve diğer Müdürlüklerden gelen teklifleri tasnif ederek Meclis gündemini oluşturmak.

3.Hazırlanan gündem Başkanlığın da onayı alındıktan sonra Meclis üyelerine iadeli taahhütlü posta yoluyla tebliğ edilirken, herhangi bir aksaklığın olmaması için Meclis toplantı gününden bir hafta önce tüm üyelere SMS göndermek.

4.Meclis toplantısında Yazı İşleri Müdürü ve bir personeli hazır bulunarak, hem toplantı tutanağını tutmak hem de toplantının tamamını ses kayıt cihazları ile kasete çekmek.

5.Toplantı sonrasında aynı gün elle yazılan toplantı tutanağı bilgisayar ortamına aktarıldıktan sonra çıktısını almak ve Meclis Başkanı ile Divan Katiplerine imzalatmak.

6.Belediye Meclisinde alınan kararlar doğrultusunda İhtisas Komisyonlarına havale edilen konuların takibini yapmak ve akabinde Müdürlüğümüze gelen Komisyon raporlarını bilgisayar ortamına aktararak bir sonraki oturuma hazır hale getirmek.

7.Yazılan Meclis kararlarını ekli evrakları ile birlikte onaylanması için Büyükşehir Belediye Başkanlığına göndermek.

8.Onaylanan kararların uygulamaya geçirilmesi için diğer birimlere tebliğini yapmak.

9.Her ayın 15. gününde Meclis ve İhtisas Komisyonları Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

b)Belediye Encümeni

1.Encümende görüşülmesi gereken ve Yazı İşleri Müdürlüğü’nü ilgilendiren konular için gerekli evraklar temin edildikten sonra Belediye Encümeninde görüşülmesi için Başkanlık Makamından onay almak.

2.Diğer birimlerden gelen teklifleri karara bağlanması için Encümene sunmak.

3.Encümenin daha derin bilgiye ihtiyaç duyması halinde Müdürlüklerden üst yazı ile ek bilgi talebinde bulunmak

4.Encümende görüşülen dosyaların kararlarını yazıp imzaya sunmak.

5.İmzaları tamamlanan Encümen kararların üst yazılarını yazıp Başkan Yardımcısının onayı alındıktan sonra en kısa sürede ilgili birimlere tebligatını yapmak.

6.Çıkan Encümen Kararlarını, Encümen karar defterine el yazısı ile bire bir aktarmak.

7.Her ayın 15. gününde Encümen Huzur haklarının üyelere ödenebilmesi için Mali Hizmetler Müdürlüğüne tahakkukta bulunmak.

c)Asker Aile Yardımı

1.Asker Aile Yardımı için Belediyemize gelen başvuruları kabul ederek, müracaat kabul defterine kayıtlarını yapmak.

2.Asker ailesi hakkında yeterli bilgiye ulaşabilmek için; Tapu Sicil Müdürlüğü, Nüfus Müdürlüğü ve Askerlik Şubesi Başkanlığı ile gerekli yazışmaları yapmak.

3.Yazışmaları tamamlanan askerin hakkında tahkikat yapılması için Zabıta Müdürlüğünce mahallince inceleme yapılmasının sağlanması.

4.Dosyası tamamlanan asker ailesinin maaşa bağlanıp bağlanamayacağı hususunda karar alınması için Başkanlıktan onay alınarak Encümene sunmak.

5.Kabul gören dosyaları ödeme dosyasının hazırlanması için Mali Hizmetler Müdürlüğüne göndermek, reddedilen dosyaları da Yazı işleri Müdürlüğü arşivinde kaldırmak.

d)Genel Evrak Servisi

1.Belediyemize Resmi Kurumlardan, Vatandaştan ve Tüzel Kişilerden gelen her türlü resmi yazı, dilekçe ve evrakı Kurum Amirlerinden havale alındıktan sonra elektronik ortamda kaydını yaparak ilgili servis ve müdürlüklere zimmet ile tebliği yapmak.

2.Gelen yazıların gerek Yazı İşleri Müdürlüğünce, gerekse diğer Müdürlüklerce cevabı yazıldıktan sonra yine Genel Evrak Servisimizce çıkış kaydının vermek.

3.Çıkış kaydı verilen evrak şehir içinde bir yere gönderilecekse kurye ile teslimatının yapılmasını sağlamak. Eğer şehir dışında ise zarflama işlemini tamamlayıp aynı gün içinde iadeli postaya vermek.

4.Resmi Kurumlarca Belediyemize gönderilen günlü yazıların giriş kaydı yapıldıktan sonra, herhangi bir gecikmeye ve tekide mahal vermeden zamanında cevap verilmesi için gerekli takibi yapmak.

5.Belediyemize ilk defa dilekçe veren Vatandaş veya Firmaların kimlik, adres, telefon ve vergi kimlik bilgilerini Belediyemizin bilgi bankasına kaydetmek suretiyle sicil numarası verilir. Aynı vatandaş veya Firmanın tekrar Kurumumuza başvurması halinde bu sicil numarası sayesinde eskiye yönelik işlemlerinin takibini yapmak.

6.Son çıkan genelge - tamim, yönetmelik, kanun ve tüzükleri güncel olarak internet üzerinden takibini yaparak, Kurumumuzu ilgilendiren kısımların çıktısını alarak bilgi bankamıza aktarılmasını sağlamak.

e)Evlendirme Memurluğu

4721 Sayılı Türk Medeni Kanunun ve Evlendirme Yönetmeliği gereğince Evlilik işlemleri için yapılan iş ve işlemler aşağıda belirtildiği şekildedir.

1.Evlenmek üzere Memurluğumuza başvuran çiftlerin başvurularını kabul edip, nikah için gün vermek.

2.Nikâhlarını başka bir kurumda kıydırmak isteyen vatandaşlara evlenme izin belgesi düzenlemek.

3.Nikâh akitleri gerçekleştirilecek vatandaşları Evlenme Kütüğüne işlemek, uluslararası aile cüzdanı düzenlemek ve verilen günde nikâhlarını kıymak.

4.Gerçekleştirilen nikâhların Mernislerini düzenleyerek 10 gün içinde İlçe Nüfus Müdürlüğüne bildirmek.

5.Evlendikten sonra kendi soyadını kullanmak isteyen bayanlara dilekçe hazırlama ve gerekli işlemlerini tamamlamak.

6.Talepleri doğrultusunda; düğün salonu, otel, kültür merkezi gibi yerlere memur görevlendirmek suretiyle nikâh hizmetini vatandaşın ayağına kadar götürmek.

7.Her ayın son haftasında evlenen çiftlerin adı, soyadı, telefon ve adres bilgileri toplanarak rapor haline bilgilerin toplanması.

f)Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) – Doğrudan Başbakanlık

Başbakanlık İletişim Merkezi; BİMER, bilişim ve iletişim teknolojileri kullanılarak hayata geçirilen bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. BİMER ile oluşturulan sistem sayesinde vatandaş ile devlet arasındaki iletişim kanallarının tümü açık tutularak müracaatların her zaman ve her yerden yapılabilmesinin yanı sıra, müracaatlara, cevapların daha hızlı, etkin ve ekonomik bir şekilde verilebilmesine imkân sağlanmıştır.

g)Genel İdari Hizmetler

1)Belediyemize gelen posta iletilerini teslim almak ve ilgili birimlere tebliğ etmek.

2)Kurum içi veya dışında verilecek olan seminer, eğitim ve buna benzer etkinliklerin gerçekleşebilmesi için gereken İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne teklifte bulunma.

HABERLER

Güncel Haberleri Görmek İçin Tıklayınız

İncele

ETKİNLİKLER

Etkinlik takvimine göz atmak için tıklayınız

İncele

DUYURULAR

Güncel duyurular için tıklayınız

İncele

ANKETLER

Üye Memnuniyet Anketi İçin TIklayın

İncele

E-AİDAT

Hızlı aidat ödemek için tıklayın

İncele

E-BELGE

7/24 Online Belge İçin Tıklayınız

İncele

RAPORLAR

Raporları İncelemek İçin Tıklayın

İncele

PROJELER

Projeleri İncelemek İçin Tıklayın

İncele

ONLİNE İŞLEMLER

Online İşlemler İçin Tıklayın.

İncele

İstek/Öneri/Şikayet

İstek/Öneri/Şikayet Bildirmek için tıklayınız

İncele
KURUMSAL
  • Hakkımızda
  • Misyon-Vizyon
  • Başkandan Mesaj
  • Kurumsal Kimlik
  • Yönetim Kurulu
  • Meclis Üyeleri
  • Komisyon ve Kurallar
  • Organizasyon Şeması
  • Odamız Personeli
  • Mevzuat
  • Politikalarımız
  • 100.Yıl Kitabı
  • İl Genç Girişimci Kurulu
  • İl Kadın Girişimci Kurulu
  • Akretide Oda
  • Üyelik ve İştirakler
  • Eski Yönetim Kurulu Başkanlarımız
  • ZTSO Etik Kuralları
  • Faaliyet Raporları
  • ZTSO Dış Ticaret Destek Ofisi
  • ZTSO İş Planı
  • Acil Durum Eylem Planı
  • Kalite El Kitabı
HİZMETLERİMİZ
  • Ticaret Sicil İşlemleri
  • Oda Sicil İşlemleri
  • Kapasite Raporları
  • K Belgeleri
  • Sigortacılık Levha Kaydı
  • Faaliyet Belgesi
  • Mersis
  • Yerli Malı Belgesi
  • Fiili Sarfiyat Belgesi
  • Dolaşım Belgeleri
  • İş Makineleri Tescili
  • Onay Hizmetleri
  • Çıraklık Sözleşmesi Onayı
  • Kamu Kuruluşları İle İlgili Talep
  • Oda Hizmet Standartları
  • Rayiç Bedellerin Belirlenmesi
  • Fatura Tasdik İşlemleri
  • Türk Malı Belgesi
  • Üye Kimlik Kartı
  • Muhtelif Exkspertiz Raporu
  • İmalatçı Belgesi
  • Bağ-Kur İle İlgili İşlemler
  • İndirim Sağlayan Kuruluşlar
  • Üyelerimizin Kampanyaları
BİLGİ MERKEZİ
  • Destekler
  • Ekonomi Bültenleri
  • İhale İlanları
  • İhracat Teşvikleri
  • İhracatçı Üye Listesi
  • İstatistikler
  • İş Birliği Teklifleri
  • Basın Bültenleri
  • Teşvik ve Yatırımlar
  • Mali Takvim
  • Tim-İhracat Rehberi
  • Yararlı Bağlantılar
  • Fiyat Endeksleri
  • KOBİ'lere Yönelik Uyum Geliştirme KIlavuzu
  • Sanal Ticaret Akademisi
  • Elçilik ve Konsolosluklar
  • Ülke Para Birimleri
  • Trafik ve Alan Kodları
  • Uluslararası Saat Farkları
  • Kolay İhracat
BİLGİ EDİNME
  • Bilgi Edinme Kanunu
  • Tüzel Kişi Başvuruları
  • Gerçek Kişi Başvuruları
  • Banka Hesaplarımız
  • KVKK
  • Üyelik Avantajları
  • Fuar Takvimi
  • Oryantasyon Dökümanı
Logo
Bize Ulaşın
0 (372) 251 11 11

13°

Çoğunlukla Bulutlu

11°

Çoğunlukla Güneşli

14°

Çoğunlukla Güneşli

Copyright © 2021. Her Hakkı Saklıdır. Kopyalanması, çoğaltılması ve dağıtılması halinde yasal haklarımız işletilecektir. www.kobizonpdm.com
Yazdıktan sonra aramak için Enter'a, çıkmak için Esc'ye basın
arrow drop search cross