Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası

Odamızdan Haberler

ZONGULDAK TSO’DAN “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, İLETİŞİM BECERİLERİ VE SATIŞ BECERİLERİ” EĞİTİMİ

Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası tarafından üye firmaların
çalışanlarının ve oda personelinin verimliliğini arttırmak amacıyla “Müşteri
Memnuniyeti, İletişim Becerileri ve Satış Becerileri” eğitimi düzenlendi.

Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası 2020 yılı eğitim planı
kapsamında düzenlenen ve Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası eğitim salonunda gerçekleştirilen
“Müşteri Memnuniyeti, İletişim Becerileri ve Satış Becerileri” eğitimlerinde
çalışanlara müşteri memnuniyeti, satış teknikleri ve iletişim becerileri
konuları aktarıldı. 14.30-16.30 saatleri arasında verilen eğitimlerde Gazeteci
ve İletişim Uzmanı Ahmet Baysan tarafından görsel destekli sunumla anlatıldı. Eğitim
sonunda katılımcılar sertifikalarını aldılar. Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası
üyesi 30 kişi ve 10 ZTSO personelin katıldığı eğitimleri veren Ahmet Baysan,
teknolojik imkanların, lojistik hizmetlerin geliştiği, pazarın kendini sürekli
gelişip dönüştüğü dünyada İletişim satış ve pazarlamanın çok stratejik bir hal
aldığını söyledi.

Eğitim programı ilgili bilgi veren Zonguldak TSO Yönetim
Kurulu Başkanı Metin Demir” Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası olarak bu sene
planladığımız eğitimlerin ikincisini de üyelerimizin ve personelimizin katılımı
ile gerçekleştirdik. Bir önceki eğitimimizde, gündemde olan kişisel verilerin
korunması kanunu(KVKK) hakkında üyelerimizi bilgilendirmiştik. Bugünde müşteri
ilişkileri ve satış becerileri konularında üyelerimizi bilgilendirdik. Oldukça
verimli geçen eğitim sonunda hem personelimiz hem de üyelerimiz kendilerini
geliştirme fırsatı buldular. Planladığımız eğitimler yıl boyu devam edecek

ZTSO Aylık Dergi
2014 İktisadi Durum Raporu
Zonguldak Hakkında
2014 Fuar Takvimi